Klingen der Zeit
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.



 
StartseiteWillkommenSuchenNeueste BilderAnmeldenLogin

 

 Treffsicherheit

Nach unten 
AutorNachricht
Gast
Gast




Treffsicherheit Empty
BeitragThema: Treffsicherheit   Treffsicherheit EmptyMo Sep 26, 2011 11:42 pm

lol!


Zuletzt von Derum am Mi Sep 28, 2011 12:52 am bearbeitet; insgesamt 3-mal bearbeitet
Nach oben Nach unten
Pestilentius




Anzahl der Beiträge : 86
Anmeldedatum : 22.05.11
Alter : 46
Ort : nähe Hannover

Treffsicherheit Empty
BeitragThema: Re: Treffsicherheit   Treffsicherheit EmptyDi Sep 27, 2011 1:04 am

Und bei der Rotation muss ich Dir leider wiedersprechen, denn so verlierst Du massenhaft DPS. Kein Wunder das die meisten Jäger keinen Damage raushauen, wenn sie sich Guides raussuchen, die für Gelegenheitsspieler und Neulinge geschrieben wurden. Und sich dann noch beschweren Very Happy

Die Rotation für Erfolgreiche Jäger:

Schlangengift - IMMER als erstes schiessen. Verursacht 15 sec Naturschaden.
Schimärenschuß - frischt den Effekt Schlangengift auf (also wieder auf 15 sec) und heilt Euch um 5%
2x zuverlässiger Schuß - erzeugt 9 Fokus pro Schuß
Gezielter Schuß

Dann geht die Rota weiter mit Schimärenschuß, 2x zuverlässiger und gezielter. Schlangengift wird durch Schimärenschuß immer wieder auf 15 sec gesetzt. Bei einhaltung der Rota erfrischt Ihr das Schlangengift wenn es bei ca. 3 sec ist.

Solltet Ihr Schnellfeuer benutzen, welches Euer Tempo 15 sec um 40% erhöht, geht die Rota nicht ganz auf, da es mit dem Fokus nicht mehr ganz hinkommt, also nutzt Ihr nach der Rota immer Fass! Sollte jetzt einer sagen, Fass wäre blödsinn... schaut Euch mal an, was Euer Pet raushaut. 5 Angriffe a min 10k, bei richtiger Skillung mit crit ca. min 17k.
Während Ihr Schnellfeuer benutzt, haut Euch einen Trank der TolVir rein, das erhöht Eure Beweglichkeit 25 sec um 1200.

Das Mal braucht Ihr nicht setzen, solltet Ihr richtig geskillt haben, wird das Mal bei Eurer Rota austomatisch auf das Ziel gesetzt.

Als Aspekt, wird "des Falken" aktiviert, sobald Ihr aber in eine Phase beim Bosskampf kommt, wo Ihr Euch bewegen müsst, switcht schnell um auf "des Fuchses" so könnt Ihr beim laufen schiessen, und nachdem die Movement Phase vorbei ist, wieder den Falken anschmeissen.

Finger weg von Arkaner Schuß. Diese Fähigkeit macht mit 112% Waffenschaden den wenigsten all Eurer zur verfügung stehender und versaut Eure Rota.

Sollte gezielter Schuß proccen, dann könnt Ihr den Instant raushauen, macht es so, das Ihr in dem Moment bei Eurer Rota den Instant rausknallt und dann den regulären gezielten Schuß ballert.

Tödlicher Schuß geht nur wenn das Ziel unter 20% HP ist. In kombanitaion mit Schnellfeuer nutzbar, weil es dann Platz in der Rota findet.

Auf den ersten Blick sieht es einfach aus, einen Hunter zu spielen, weil ist ja nur als Beispiel Taste 5-4-3-3-2-3-3-4-3-3-2-3-3-4 u.s.w. drücken. Aber wenn Ihr Euch mit euerm Hunter richtig auseinander setzt, nicht nur dumm in der Gegend rumsteht wie die meisten, Eure Schüße zuende castet obwohl Ihr irgendwo drin steht, wie die meisten, ausserhalb der Gruppe steht, beim zusammenlaufen und so mehr Schaden frisst, wie viele Hunter, dann macht der Treffsicherheitsjäger richtig Spaß. Und vom Schaden her....als Beispiel. Ich habe nen ilvl von 362 und fahre an die 26k DPS im Feuerlanderaid.

Für diejenigen die nicht wissen, welches Pet sie rausholen sollen. Ein Wolf ist nicht immer richtig, auch wenn die meisten Hunter den immer rausholen.
Hier mal ein Link dafür:

http://www.allvatar.com/rex/files/b_1.jpeg



Hier die Infos für die, die sich noch tiefer reinlesen wollen:

6.5.2 Careful Aim Phase

Over the first 10% of boss health, the Careful Aim (CA) talent provides 60% additional crit to our SSs and AIs. This is especially nice since both shots get extra crit damage bonuses from PS. The increased average AI crit damage results in it being prioritized over CS during this phase (see 6.2.3 AI vs CS), especially since you should be operating during this phase with dynamic haste effects over as much of this phase as possible to maximize AI DPS. We generally still want to use SrS and CS during this phase; however, since CS is lower priority, you do not need to use it off CD. You only need to use it soon enough to refresh CS. Optionally, you may choose to forgo SrS and CS.

For those of you with the CS glyph, it is useless for the most part in this phase since we are delaying our CS casts.

The general rules over this phase are:
- Use SrS with using CS soon enough to refresh SrS (optionally both can be skipped)
- Use AI as your focus dump
- Use at least 2 SS pairs to maintain ISS uptime
- Utilize the haste from gear requirements from the Standard phase

6.5.2.1 Careful Aim Phase Summary and Recommendations

For the 5.4% haste from gear and Pathing case:
- When unhasted:
-- With all glyphs, perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast. To sufficiently balance focus, perform an extra SS on all cycles with a MMM AI proc.
CS-AIx2-SSx5
- During RFs:
-- With the CS or KS glyph perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast. For max DPS during RF pair but about a net 30 focus loss, perform this cycle. To balance focus, an extra SS is needed about half the time.
CS-AIx3-SSx5
-- With the AI glyph, the same base cycle as for the KS glyph can be performed with only losing about 18 focus over the whole RF pair. If you want to balance focus, then it is suggested to cast an extra SS on non-MMM AI cycles.
-- With the RF glyph, the same base cycle as for the KS glyph is performed with taking 0.74s less per cycle and with losing about 37 focus over the RF pair. Since the cycle will bottom out on focus, I suggest using one extra SS on a MMM AI proc cycle. If you want focus balance, then perform an extra SS on all MMM AI proc cycles.
- During BLss:
-- With all glyphs perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast and adding an extra SS on cycles with a MMM AI proc to eliminate the resultant deadtime in the cycle, increase DPS, and balance focus.
CS-AIx2-SSx5

For the 12.93% haste from gear and Pathing case:
- When unhasted:
-- With the CS, KS, or RF glyphs, perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast. To sufficiently balance focus, perform an extra SS on all cycles with a MMM AI proc.
CS-AIx2-SSx5
-- With the AI glyphs, perform the same rotation as for the other glyphs except that extra SSs only occur on the cycles without an MMM AI proc
- During RFs:
-- With the CS or KS glyph perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast. For max DPS during the RF pair about a net 37 focus is lost, perform this cycle. Since the cycle will bottom out on focus, I suggest using one extra SS on a MMM AI proc cycle. If you want focus balance, then perform an extra SS on all MMM AI proc cycles.
CS-AIx3-SSx5
-- With the AI glyph, the same base cycle is that shown below with losing about 5 focus over the RF. It replaces an AI with MMM AI procs and adds an additional SS on non-MMM AI proc cycles.
CS-AIx4-SSx6
-- With the RF glyph, an additional AI and SS can be performed to increase DPS with the base cycle listed below with MMM AI procs replacing an AI hardcast. This cycle cannot actually be performed every cycle since it is focus negative and hits focus limitations. To fix this, an extra SS cast is required on all cycles with a MMM AI proc.
CS-AIx4-SSx6
- During BLss:
-- With the CS, KS, or RF glyphs, perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI and with an extra SS on all MMM AI proc cycles:
CS-AIx3-SSx7
-- With the AI glyph, perform the same cycle as for the other glyphs but skip the extra SS that is performed on MMM AI cycles.

6.5.3 Termination Phase

The goals for this phase are the same as those for the Standard phase.

If you are not talented for Termination, then this phase is the same as the Standard phase.

If you are talented for Termination, in lieu of more detailed information for this phase, assume that you are still performing the Standard rotation with focus being less of a concern with possibly being able to drop extra SSs from your cycle to replace with focus dumps.

Looking at the benefits of talenting Termination to this short phase, Termination is a DPS increase in all cases (both haste levels and both unhasted and under dynamic haste effects) since it allows you to be able to drop extra SS casts.

In many cases, the Term cycle is the same as the same as the cycle during the Standard phase except that focus levels are higher and extra SSs can be dropped. Hence, shot cycle information is not repeated unless it is different with referencing the cycles from the Standard phase.

Note that the effects of Termination during the Kill Shot phase are provided in section 6.5.5.

6.5.3.1 Termination Phase Summary and Recommendations

For the 5.4% haste from gear and Pathing case:
- When unhasted:
-- With the AI, KS, or RF glyphs, perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AS.
CS-ASx3-SSx4
- With the CS glyph, perform the following base cycle with MMM AI procs always replacing an AS.
CS-ASx2-SSx4
- During RFs:
-- With the CS, KS, or RF glyph perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast and with a 6th SS performed on cycles with a MMM AI proc.
CS-AIx4-SSx5
-- With the AI glyph, use the same cycle as for the KS glyph except that the 6th SS is ideally performed on non-MMM AI cycles.
- During BLss:
-- With AI, KS, or RF glyphs perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast
CS-AIx3-SSx6
-- With the CS glyph perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast and with a 5th SS performed on MMM AI proc cycles to eliminate the deadtime and balance focus.
CS-AIx2-SSx4

For the 12.93% haste from gear and Pathing case:
- When unhasted:
-- With all glyphs, perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AS.
CS-ASx3-SSx4
- During RFs:
-- With all glyphs perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast and with a 6th SS performed on cycles with a MMM AI proc.
CS-AIx4-SSx5
- During BLss:
-- With CS, KS, or RF glyphs perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast
CS-AIx3-SSx6
-- With the AI glyph perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast and with performing a 6th SS on cycles with MMM AI procs.
CS-AIx3-SSx5

As can be seen, an effect of Termination is that it not only increases DPS as compared to the Standard phase but that it also simplifies the cycles.

6.5.4 Kill Shot Phase

The Kill Shot phase applies over the last 20% of target health, at which point KS is available to use.

The Kill Shot glyph in theory allows you to cast back to back KSs on a 11s cycle.

If you are not talented for Termination, then the Kill Shot phase is very similar to the Standard phase with the exception that you have an additional instant cast, focus-free shot, KS, that you can perform up to every 10s without the KS glyph and more frequently with the KS glyph.

In general, adding KSs into the rotation is similar to adding in MMM AI procs. Both are instant cast, focus-free shots that do considerably more damage than AS or SS. The desire here is for KS casts to replace extra SS casts not needed for focus regen or AS casts.

Section 6.5.5 covers the case of the Kill Shot Phase when talented for Termination.

6.5.4.1 Kill Shot Phase Summary and Recommendations

For the 5.4% haste from gear and Pathing case:
- When unhasted:
-- With the AI or RF glyphs, perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AS.
CS-KS-ASx2-SSx4
- With the CS glyph, the KS cast floats in location in the cycle since its CD is longer than the glyphed CS CD. The following two cycles are used depending on whether KS is available or not that cycle with MMM AI procs always replacing an AS. KS is lower priority than CS, the second SS in an SS pair, and MMM AI procs if a SS cast is next.
CS-KS-AS-SSx4
CS-ASx2-SSx4
- With the KS glyph, the KS casts float in location in the cycle since its 2 KS CD is longer than the CS CD. The following two cycles are used depending on whether both KSs are available or not that cycle with MMM AI procs always replacing an AS. KS is lower priority than CS, the second SS in an SS pair, and MMM AI procs if a SS cast is next.
CS-KSx2-AS-SSx4
CS-KS-ASx2-SSx4
- During RFs:
-- With the AI, CS, or RF glyph perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast.
CS-KS-AIx3-SSx5
-- With the KS glyph, use the same cycle as for the CS glyph except that an additional KS is performed and the 5th SS is ideally performed only on MMM AI cycles.
CS-KSx2-AIx3-SSx5
- During BLss:
-- With AI or RF glyphs perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast and a 6th SS performed on non-MMM AI cycles to balance focus.
CS-KS-AIx2-SSx5
-- With the CS glyph perform the following base cycle with MMM AI procs replacing the extra SS.
CS-KS-AI-SSx5
-- With the KS glyph, use the same cycle as for the RF glyph except that an additional KS is performed and the 6th SS is not needed.
CS-KSx2-AIx3-SSx5

For the 12.93% haste from gear and Pathing case:
- When unhasted:
-- With AI, CS, or RF glyphs, perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AS.
CS-KS-ASx2-SSx4
- With the KS glyph, the KS casts float in location in the cycle since its 2 KS CD is longer than the CS CD. The following two cycles are used depending on whether both KSs are available or not that cycle with MMM AI procs always replacing an AS. KS is lower priority than CS, the second SS in an SS pair, and MMM AI procs if a SS cast is next.
CS-KSx2-AS-SSx4
CS-KS-ASx2-SSx4
- During RFs:
-- With the AI, CS, or RF glyph perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast.
CS-KS-AIx3-SSx5
-- With the KS glyph, use the same cycle as for the CS glyph except that an additional KS is performed.
CS-KSx2-AIx3-SSx5
- During BLss:
-- With AI or RF glyphs perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast and a 6th SS performed on non-MMM AI cycles to balance focus.
CS-KS-AIx2-SSx5
-- With the CS glyph perform the following base cycle with MMM AI procs replacing the extra SS.
CS-KS-AI-SSx5
-- With the KS glyph, use the same cycle as for the RF glyph except that an additional KS is performed and the 6th SS is not needed.
CS-KSx2-AIx2-SSx5

6.5.5 Kill Shot Phase with Termination

This section investigates the benefit of Termination during the KS phase. Refer to 6.5.3 for general information in Termination and 6.5.4 on the standard rotation during the KS phase.

6.5.5.1 Kill Shot Phase with Termination Summary and Recommendations

ISS downtime cycles are not beneficial during hasted phases as discussed in the Termination section.

For the 5.4% haste from gear and Pathing case:
- When unhasted:
-- Termination does not really help in any of the glyph cases when performing normal rotations.
-- Only the CS glyph has a possibly worthwhile ISS downtime cycle
- During RFs:
-- With the AI, CS, or RF glyph perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast.
CS-KS-AIx3-SSx4
-- With the KS glyph, use the same cycle as for the CS glyph except that an additional KS is performed
CS-KSx2-AIx3-SSx4
- During BLss:
-- With AI, CS, or RF glyphs perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast and a 6th SS performed on MMM AI cycles to balance focus.
CS-KS-AIx3-SSx5 with MMM AI procs replacing an AI and a 6th SS on MMM AI proc cycles
-- With the KS glyph, use the following cycle with MMM AI procs replacing AIs
CS-KSx2-AIx2-SSx4

For the 12.93% haste from gear and Pathing case:
- When unhasted:
-- Termination helps in the AI, KS, and RF glyph cases by over 400 DPS
-- Termination does not help the CS glyph rotations
-- The ISS downtime cycles are not recommended for any glyph case.
- During RFs:
-- With the AI, CS, or RF glyph perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast.
CS-KS-AIx3-SSx4
-- With the KS glyph, use the same cycle as for the CS glyph except that an additional KS is performed
CS-KSx2-AIx3-SSx4
- During BLss:
-- With AI or RF glyphs perform the following base cycle with MMM AI procs replacing an AI hardcast and a 6th SS performed on MMM AI cycles to balance focus.
CS-KS-AIx3-SSx5
-- With the CS glyph, use the following cycle with MMM AI procs replacing an AI
CS-KS-AIx2-SSx4
-- With the KS glyph, use the following cycle with MMM AI procs replacing AIs
CS-KSx2-AIx2-SSx4




Acronym Definition
Agi Agility
AI Aimed Shot
AP Attack Power
AS Arcane Shot
Auto Autoshot
BD Bestial Discipline
BL Bloodlust
BiS Best-in-Slot
Bomb Bombardment
BM Beastmastery
CA Careful Aim
CB Concussive Barrage
CC Crowd Control
CD Cooldown
CoS Cobra Shot
CotW Call of the Wild
Crit Critical Strike
CS Chimera Shot
CtH/CotH Culling the Herd
DPF Damage Per Focus
DPS Damage Per Second
DoT Damage over Time
Eff Efficiency
ET Phone Home or Explosive Trap
FA Flaming Arrow
FD Feign Death or Female Dwarf
FPS Focus Per Second
GCD Global Cooldown
GfTT Go for the Throat
HM Hunter's Mark
IKC Improved Kill Comand
IMP Improved Mend Pet
ISrS Improved Serpent Sting
ISS Improved Steady Shot
IT Immolation Trap
KC and the Sunshine Band or Kill Command
KS Kill Shot
MD Misdirection
MfD Marked for Death
MM Marksmanship
MMM Master Marksman
MS Multishot
OF Owl's Focus or of
OwN One with Nature
PH Posthaste
PoNE Point of No Escape
PS Piercing Shots
RF Rapid Fire
RiF Resistance is Futile
RK Rapid Killing
RoR Roar of Recovery
RR Rapid Recuperation
SA Jaws or Shark Attack
SB Spirit Bond
SE Sic'Em
SilS Silencing Shot
Spec Talent Specification
SS Steady Shot
ST Survival Tactics
Sta Stamina
SV Survival
T Tier or Time
Term Termination
TM Trap Mastery
TSA Trueshot Aura
WB Wolverine Bite
WH Wild Hunt
Nach oben Nach unten
Gast
Gast




Treffsicherheit Empty
BeitragThema: Re: Treffsicherheit   Treffsicherheit EmptyDi Sep 27, 2011 2:05 am

Hallo Pessti
was soll das wird das hier eine diskusion darüber wie man einen Hunter spielt oder
stellst du für dich den Anspruch das nur deine Version richtig ist.

Schade ich dachte ich könnte was dazu beitragen. Wenn das hier nicht erwünscht ist
kann ich gerne meinen Beitrag wieder rauslöschen.

P.s Ich bin ja noch nicht fertig nur die Ruhe.

Hochachtungsvoll
Derum
Nach oben Nach unten
Pestilentius




Anzahl der Beiträge : 86
Anmeldedatum : 22.05.11
Alter : 46
Ort : nähe Hannover

Treffsicherheit Empty
BeitragThema: Re: Treffsicherheit   Treffsicherheit EmptyDi Sep 27, 2011 3:57 am

Das hat mit richtigkeit nix zu tun.Aber wenn Du Arkaner Schuß mit einfügst, verlierst Du DPS und die brauchst Du, wenn Du in Feuerlande Bosse legen willst. Bei dem einen Boss gibt es sogar eine mindestanforderung an DPS weil man den sonst nicht legen kann, da er zu früh in den Berserker geht.
Und mit AS machst Du einfach Deine Rota kaputt. Wenn Du mit Arkaner Schuß spielen willst, dann ändere die Rota, damit Du durchgehend damage fahren kannst.
CS-KSx2-AS-SSx4

Desweiteren solltest Du um mit Arkaner Schuß spielen zu können, eine Tempowertung von 12,93% zuzüglich 5,4% erreicht haben. Das bekommst nur mit nem 4er T12 Bonus hin.

Ich meine, jeder kann seinen Hunter spielen wie er will. Aber er sollte ihn schon bischen richtig spielen.

Und hier nen Link zur Skillung die bei 8/31/2 liegen sollte:

http://www.wowhead.com/talent#ccbcZfRG0GkMuroM:VzcRf0M0c
Nach oben Nach unten
Pestilentius




Anzahl der Beiträge : 86
Anmeldedatum : 22.05.11
Alter : 46
Ort : nähe Hannover

Treffsicherheit Empty
BeitragThema: Re: Treffsicherheit   Treffsicherheit EmptyDi Sep 27, 2011 4:27 am

Ich hab nun mal deine Rota gegen meine getestet. (Ja ich nehme mir die Zeit und teste alles wenn ich schon diskutiere um zu sehen, ob ich doch eventuell irgendwo falsch liege)

Ergebnis ist, meine Rota fährt 5k DPS an der Puppe mehr als Deine. Wobei mich bei Deiner Rota stört, das wenn ich Arkaner Schuß nutze, das nur 22 Fokus verballert und ich ab und an sogar über mein max Fokus kommen würde, wenn es gehen würde. Bei meiner Rota ist der Fokus so ausgelegt, das ich nie auf 0 komme, nie warten muss und auch nie das max erreiche. Also eine konstante Rotation. Bei Deiner könnte ich sogar 3x Arkaner Schuß wirken, was aber wiederum einen DMG-Verlust nach sich zieht, da der Bonus nur auf die ersten beiden fokussiert.
Nach oben Nach unten
Gast
Gast




Treffsicherheit Empty
BeitragThema: Re: Treffsicherheit   Treffsicherheit EmptyMi Sep 28, 2011 12:49 am

gestern habe ich mal in den inis sehr darauf geachtet.

1. mal des Jägers wurde nie automatisch aktiv ( vielleicht falschgeskillt )
2. trotz der benutzung von 2 mal zuverlässigem Schuss, hier hat man ja zusätzlich den verbesserten zuverlässigen Schuss, habe ich immer noch abklingzeit
auf meinen Schimärenschuss trotz Glyphe, deshalb den Arkanen Schuss.
3. Arkaner Schuss hat bei mehr als neunzig prozent (leben des Bosses) blutungsefekt +durchschlagende schüsse.
4. dito, nehme mich auch nicht als massstab aller dinge deswegen erst vo drei tagen umgeskillt, nachdem ich mich mit zigizig von den piranias nach dem wir mal bei ragi vorbeigeschaut haben unterhalten hab.
5. nehme meinen Beitrag vorerst wieder raus

für verbesserung immer offen
euer Derum
Nach oben Nach unten
Pestilentius




Anzahl der Beiträge : 86
Anmeldedatum : 22.05.11
Alter : 46
Ort : nähe Hannover

Treffsicherheit Empty
BeitragThema: Re: Treffsicherheit   Treffsicherheit EmptyMi Sep 28, 2011 1:44 am

Zum Tode verurteilt:

Der Effekt gewährt die gleichen Boni wie das Mal des Jägers und wird mit Schimärenschuß automatisch auf das Ziel gesetzt.
Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte





Treffsicherheit Empty
BeitragThema: Re: Treffsicherheit   Treffsicherheit Empty

Nach oben Nach unten
 
Treffsicherheit
Nach oben 
Seite 1 von 1

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
Klingen der Zeit :: Klassenguides - Mentoren sind in den jeweiligen Threads hinterlegt :: Jäger :: Treffsicherheit-
Gehe zu: